De ce slabesc greu? Cat este mit si cat este adevar?

Ai avut vreodata impresia ca faci tot ceea ce trebuie ca sa slabesti, dar nu obtii rezultatele pe care ti le doresti? Internetul este bombardat cu tot felul de sfaturi pentru slabit dar care din pacate nu se aplica tuturor femeilor.

Poate ca ai ţinut o dieta speciala pentru slabire, sau poate doar ai redus drastic cantitatea de alimente, uneori pana la infometare. Si totusi, cantarul parca „nu tine pasul” cu eforturile tale.

Iata care sunt cele mai comune adevaruri si mituri despre slabire.

Mit: Pentru a slabi trebuie sa elimini din dieta TOATE grasimile

Trebuie sa stii ca grasimile au un rol foarte important in silueta ta, ele ajuta chiar la slabit si imbunatatesc aspectul pielii, imunitatea. Un regim alimentar cu suficiente grasimi bune stimuleaza productia hormonului satietatii, leptina. Alege pentru silueta ta grasimile bune: : avocado, pestele, miezul de nuca, migdalele, semntele, cu conditia sa nu fie prajite si sarate.

shutterstock_525665200-705x441

 

Adevar: Slabeste mancand

Da, poti sa slabesti mancand echilibrat. Daca nu vei avea un program de masa bine stabilit, metabolismul va incetini, iar corpul se obisnuieste sa arda caloriile foarte incet. Daca apelezi la infometare, organismal ta va incepe sa stocheze noi depozite de tesut adipos, isi ia masuri de aparare impotriva unei noi infomatari.

Programeaza-te la o Evaluare corporala GRATUITA pentru a afla care este rata ta metabolica!

Mit: Alimentele LIGHT te ajuta sa slabesti

Din dorinta de a slabi, suntem dispuse sa cheltuim multi bani pe alimente “light” in speranta ca vom slabi. Mizand pe faptul ca au mai putine calorii, tindem sa consumam mai mult decat in mod obisnuit, ceea ce conduce, de fapt, la un exces caloric.

Alimentele care au mentionate pe eticheta “Diet” reprezinta o capcana pentru persoanele care vor sa slabeasca. Aceste alimente sunt recomandate persoanelor bolnave de diabet, deoarece organismul lor nu au capacitatea de a metaboliza zaharul, deci nu ajuta pentru a slabi.

Pentru a slabi alege indulcitori naturali: sirop de artar, de stevie, miere, melasa.  Insa nu trebuie sa abuzam de aceastea zilnic.

Plan nutritional personalizat GRATUIT in centrele Cellulem Block!

Adevar: Drenajul limfatic te ajuta sa slabesti?

Circulatie limfatica deficitara inseamna toxine adunate in organism, retentie hidrica, kilograme incapatinate, oboseala, etc. Drenajul limfatic este o metoda ce combina un anumit tip de masaj cu alte elemente esentiale din terapia de remodelare corporala ce ajuta sistemul limfatic sa functioneze eficient. Ajutand astfel la procesul de slabire si la remodelarea corporala prin diminuarea adipocitelor (celule grase) si eliminarea radicalilor liberi ce se acumuleaza, deteriorand aspectul si functionarea tesutului subcutanat. O sedinta de Presoterapie pe saptamana, face minuni pentru silueta ta.

preseterapia

 

Mit sau Adevar? Daca consumi apa, slabesti sau retii apa?

Adevarul este ca retentia de lichide nu este produsa de consumul mare de apa. Pentru eliminarea retentiei hidrice si ca sa slabesti se recomanda un consum cit mai mare de apa, pentru a asigura o buna circulatie limfatica si sanguina. Consumul de apa imbunatateste in mod remarcabil digestia. Dar ATENTIE… daca bei apa imediat dupa ce mananci, apa ajunge in stomac si dilueaza sucul gastric, ceea ce face ca enzimele digestive sa nu mai poata descompune alimentele.

Iată ce ai de făcut:

  1. nu bea apa imediat dupa ce mananci. Abtine-te sa bei apa (sau orice alt lichid) 1 ora dupa fiecare masa
  2. nu bea apa cu mai putin de 30 de minute inainte de masa.

In centrele Cellulem Block Analizatorul medical In Body iti arata daca ai sau nu retentie hidrica!

Iti doresti sa afli mai multe? Poti oricand sa apelezi la un specialist Cellulem Block intr-unul din centrele noastre sau poti lasa un comentariu mai jos si noi iti vom raspunde!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

five + five =

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>