Recapata-ti silueta dupa Sarbatori in 10 pasi rapizi

slabire rapida in 10 pasiPoate ca ai petrecut ultima luna facand excese alimentare, iar acum te gandesti la o slabire rapida. Nimeni nu te poate invinui ca ai savurat cateva fursecuri, felii de cozonac, friptura si sarmale sau ca ai baut cateva cocktailuri si vin fiert. In definitiv, asa sunt mesele festive: pline de bunatati si de ispite culinare. Dar o data cu primele zile ale noului an, ai o noua “misiune”.

Slabire rapida – 10 pasi

Daca si tu ti-ai propus sa iti recapeti rapid silueta, dupa Sarbatori, ti-am pregatit o lista cu 10 pasi simpli, care te vor ajuta la o slabire usoara. Urmand sfaturile expertilor Cellulem Block, vei reusi in cel mai scurt timp sa iti recapeti formele de dinaintea Sarbatorilor de iarna.

1. Slabeste mancand regulat

Dupa ce ai mancat in exces in ultima luna, poate ai senzatia ca ar trebui sa sari complet peste cateva mese. Dar aceasta greseala te va face sa te simti chiar mai infometata, spun nutritionistii. Si daca esti infometata, iti va fi chiar mai greu sa urmezi si sa respecti un plan de alimentatie sanatoasa.

In ziua urmatoare dupa o masa bogata in calorii, asigura-te ca ai un mic dejun cat mai bogat in proteine – oua, branza sau iaurt – pentru a-ti satisface apetitul pe parcursul zilei. Astfel se realizeaza o slabire rapida si fara repercursiuni.

2. Incepe acum sa faci miscare

Chiar daca de sarbatori nu prea te-ai ridicat de la masa sau de pe canapea, este important sa incepi sa faci miscare acum, pentru o slabire rapida. Exercitiile fizice nu doar ca ard caloriile, dar in acelasi timp te ajuta sa ai o gandire pozitiva, sa fii mai optimista.

Asta inseamna ca mintea ta te va ajuta sa faci alegeri alimentare mai serioase in aceasta perioada, spun nutritionistii.

3. Nu manca alimente albe, bogate in carbohirati

Renunta acum la painea alba, la covrigei si biscuitei sarati, precum si la paste, si elimina complet din dieta ta astfel de alimente care au multi carbohidrati, multa sare si tone de zahar. Atunci cand corpul tau nu este obisnuit cu o cantitate mare de zahar si sare din alimente, organismul va retine multa apa, explica medicii nutritionisti.

Sintagma “retentie de apa” iti pare cunoscut? Iti doresti o slabire rapida? Ei bine, odata ce scapi de excesul de apa din corp (adica elimini apa in exces din organism), nivelul tau de energie va reveni la normal. Iar vestile sunt si mai bune: vei incepe sa simti diferenta in mai putin de 48 de ore!

Painea este un aliment care stimuleaza apetitul, asa ca iti va fi foame chiar si dupa ce mananci. Asa ca, acum intelegi de ce pe mesele restaurantelor se gaseste atat de des painea. Pentru o slabire rapida renunta la paine si opteaza pentru legume! Ideal ar fi ca acestea sa ocupe jumatate sau chiar mai mult din farfuria ta, chiar daca le combini cu o carne slaba.

4. Pune-ti obiectivele pe hartie

Gandeste-te si stabileste-ti un obiectiv specific, clar, si scrie-l pe hartie. De exemplu: Vreau sa slabesc rapid! Odata ce l-ai scris, acesta devine real si poate fi verificat. Nu este destul de specific sa spui ca vrei sa slabesti 2 sau 5 kilograme. In schimb, scrie si seteaza-ti ca obiectiv sa slabesti 5 kilograme pana la 1 februarie.

Atat timp cat esti dedicata scrisului, asigura-te ca iti notezi toate antrenamentele si toate alimentele pe care le mananci. Un jurnal alimentar, in care tii evidenta a tot ceea ce mananci, te va ajuta sa ai rezultate cat mai bune si sa dai jos kilogramele. Vei fi surprinsa de cat de mult te va ajuta faptul ca te dedici jurnalului alimentar.

5. Nu pastra mancarea care ti-a ramas de la Sarbatori

Chiar si dupa ce au trecut Craciunul si Revelionul, scapa de toata mancarea care ti-a ramas de la mesele festive. Daca vrei sa slabesti si sa scapi de kilograme, trebuie sa scapi si de tentatii. Slabeste rapid inlocuind fursecurile, prajiturile, checul sau cozonacul cu fructe si gustari sanatoase, cum ar fi legumele taiate in batoane mai mici, pe care le poti lua cu tine oriunde.

6. Planifica-ti mesele si gustarile

Este greu sa deviezi de la planul tau cu obiective sanatoase, menite sa te ajute sa slabesti rapid dupa Sarbatori, atunci cand iti planifici mesele si antrenamentele. Daca stii ca urmeaza sa fii mai toata ziua pe drumuri si nu vrei sa mananci pe fuga, ia-ti cu tine mancare sanatoasa.

De exemplu slabeste rapid luand cu tine un fruct in geanta sau un baton proteic atunci cand iti rezolvi treburile prin oras, astfel incat sa nu fi ispitita sa mananci de la fast food. Daca stii ca ti se va face foame mai tarziu, in cursul serii, planifica-ti o mica gustare sanatoasa dupa cina. Apoi spala-te pe dinti si “inchide” bucataria.

slabire rapida

7. Pregateste-ti sticla cu apa

Nutritionistii spun ca de cele mai multe ori cand credem ca ne este foame, de fapt, ne este sete. Din pacate, de multe ori confundam senzatia de foame cu cea de sete.

Asa ca, slabeste rapid avand mereu la indemana ta o sticla cu apa. Pe langa faptul ca te ajuta sa te simti mai plina (contribuie, deci, la senzatia de satietate), apa te ajuta sa elimini elementele nocive din corp, pe care le-ai mancat, ajutandu-te sa faci tranzitia la un stil de viata mai sanatos si o salbire rapida.

8. Ai rabdare

Schimbandu-ti dieta vei schimba, totodata, si mecanismele prin care corpul tau regleaza greutatea, spun medicii nutritionisti. Aceasta perioada de tranzitie te face sa simti ca esti infometata si iti este mult mai dificil sa respecti noua dieta sanatoasa pe care ai adoptat-o. Tocmai de aceea, o slabire rapida vine atunci cand ai rabdare si o sa vezi ca rezutatele incep sa fie vizibile.

9. Nu sari peste orele de somn

Stii si tu ca, in perioada Sarbatorilor de iarna, ingramadesti cat mai multe lucruri intr-o singura zi – fie ca este vorba de petreceri, de shopping, de curatenie, de gatit si asa mai departe.

Pentru a face cat mai multe intr-o zi, ai doua optiuni: fie angajezi sau rogi pe cineva sa te ajute, fie dormi mai putin, ca sa ai mai mult timp sa faci tot ceea ce ti-ai propus. Statistic, insa, majoritatea oamenilor aleg sa scada cateva ore de somn, ceea ce nu ajuta la o slabire rapida.

Din pacate, este o capcana a Sarbatorilor, pe care nu trebuie sa o repeti in noul an. Odata ce esti privata de ore bune de somn, vin la “pachet” numeroase efecte neplacute, cum ar fi poftele culinare, in special pofta de carbohidrati, pofta de ceva dulce si pofta de alimente bogate in calorii. Asa ca, acum ca Sarbatorile au trecut, dormi mai mult si profita de somnul odihnitor, pentru ca metabolismul tau sa poata functiona la parametri optimi si o sa observi ca organismul tau slabeste rapid.

10. Apeleaza la specialisti in tratamente corporale profesionale

De un real ajutor in a atinge silueta dorita sunt tratamentele profesionale de remodelare corporala. Fiecare corp este unic si are nevoie de solutii personalizate, de aceea specialistii Cellulem Block iti ofera o evaluare corporala gratuita pentru a-ti putea recomanda un plan de tratament care te va ajuta sa obtii rezultatele dorite si o slabire rapida.

Iti doresti sa afli mai multe? Poti oricand sa apelezi la un specialist Cellulem Block intr-unul din centrele noastre sau poti lasa un comentariu mai jos si noi iti vom raspunde!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

four × two =

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>